[FORTENOVA GRUPA, KONZUM, MERCATOR I SARAJEVSKI KISELJAK U PODRŠCI KAMPANJI "TRGNI SE ZA RAVNOPRAVNOST"]
Jeste li znali da iako žene čine čak 50% bh. populacije, manje od 2% ulica u Bosni i Hercegovini nazvano je po ženama? Riječ je o zabrinjavajućim statistikama, prema kojima neki gradovi nemaju niti jednu ulicu nazvanu po ženama.
Kampanja "TRGni se za RAVNOPRAVNOST" ima za cilj ujednačiti omjer muških i ženskih imena u procesu imenovanja ulica, trgova i parkova u Bosni i Hercegovini i fokusirat će se upravo na stvaranje svijesti o problematici rodne nejednakosti u nazivima ulica, trgova i parkova te će poticati na promjene u toj oblasti. Istovremeno na ovaj način odaje se priznanje ženama koje su dale i još uvijek daju svoj doprinos obrazovanju, umjetnosti i kulturi Bosne i Hercegovine ali i pruža mladim generacijama prilika da otkriju priče inspirativnih žena i muškaraca koji su oblikovali bh. historiju.
“TRGni se za RAVNOPRAVNOST" provodi agencija Hearth iz Hrvatske, koja se bavi isključivo društveno odgovornim projektima, te Woman.Comm Club, vodeći regionalni klub žena iz komunikacijske industrije uz podršku Fortenova grupa zajedno sa Konzum d.o.o. Bosna i Hercegovina, Mercator BH d.o.o. i Sarajevski kiseljak d.o.o..
“Kompanije Konzum i Mercator će s ponosom pružiti podršku kampanji “TRGni se za RAVNOPRAVNOST" , putem koje ćemo zajedno isticati i veličati važnu ulogu žena koju su imale kroz dugu historiju pa sve do danas i što je još važnije inspirisati nove generacija da postanu naše nove velikanke. Zadovoljstvo mi je istaći da su upravo žene najveća pokretačka snaga naših kompanija budući da više od 80% zaposlenika čine žene. Svojim predanim radom i ljubaznošću, zajedno sa svojim kolegama, svakodnevno uslužuju više od 150.000 kupaca koji posjete Konzum i Mercator u Bosni i Hercegovini, a također sve veći broj naših kolegica, budućih liderica, je na važnim menadžerskim pozicijama u našim kompanijama. Siguran sam da su sve naše kolegice svjesne koliko su važan dio kolektiva te vjerujem da će njihova uloga kroz naše napore u edukaciji, mentorstvu i podršci stvoriti okolinu u kojoj žene mogu ostvariti još veći prosperitet, te podstaći njihovu lidersku ulogu u svim sferama poslovnog i društvenog života.” – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora
Pridružite se ovoj inicijativi, potpišite peticiju i podržite cilj kampanje "TRGni se za RAVNOPRAVNOST" na www.velikanke.ba
Videospot kampanje možete pogledati na linku: https://lnkd.in/dj3VMA2A