Humanitarni projekat “Kutak za muzički trenutak” koji zajednički realizuju kompanije Henkel i Konzum, zvanično je završen. Projekat je koncipiran kao konkurs za najbolju dječiju pjesmu u kojem su učestvovali javni vrtići iz Bosne i Hercegovine.
Pobjedničku pjesmu poslali su mališani iz “Doma za djecu ometenu u tjelesnom ili psihičkom razvoju Marija – Naša nada” iz Širokog Brijega. Pjesma simboličnog naziva “Dijete”, premijerno je predstavljena na završnoj svečanosti projekta, koja je održana u Super Konzumu Mostar u Mepas Mall-u. Uz prisustvo velikog broja gostiju i posjetitelja Super Konzuma, te predstavnika medija, pjesmu su zajednički otpjevali Elvir Laković Laka i mališani iz pobjedničkog vrtića.
Predstavnici kompanija Henkel i Konzum su zajedno sa Lakom odabrali 30 najboljih pjesama, a svi vrtići iz kojih su poslane pjesme nagrađeni su vrijednim setovima muzičkih i didaktičkih instrumenata. Uz ovaj vrijedan poklon, dobili su i prigodne diplome, te CD sa produciranom pobjedničkom pjesmom.
Veliko interesovanje vrtića za učešće u konkursu trajalo je od samog početka projekta, koji je predstavljen u novembru prošle godine. Pristigao je veliki broj kvalitetnih i zanimljivih prijedloga tekstova pjesama, a pobjednička pjesma “Dijete” zbog simbolične poruke koju putem stihova šalju mališani, na najbolji način zaokružila je cjelokupan projekat namijenjen djeci.
Ermin Šabanović, direktor prodaje pri kompaniji Henkel BH na konferenciji za novinare, koja je održana u sklopu završne svečanosti projekta je izjavio: ”Henkel BH je društveno odgovorna kompanija, stoga koristimo svaku priliku da humanitarnim aktivnostima pomognemo društvu u kojem poslujemo. U kompaniji Konzum smo pronašli jakog partnera za ovaj naglašeno humanitaran projekat, koji je bio usmjeren na najmlađe stanovnike ove zemlje. Bilo je zadovoljstvo čitati dječije pjesme, ali i jako teško izabrati najbolje. Posebno sam oduševljen činjenicom da je pobjednički vrtić zapravo Dom za djecu ometenu u tjelesnom i psihičkom razvoju, kojem je svaka pomoć dobrodošla. Sigurni smo da smo na ovaj način značajno pomogli nagrađenim vrtićima i boravak djece u njima učinili ugodnijim, zabavnijim i kvalitetnijim”.
Adnan Šteta, izvršni direktor Konzuma izjavio je: „Veliko interesovanje za ovaj humanitarni projekat te neočekivano veliki broj pristiglih prijedloga tekstova pjesama, potvrda su da smo napravili pravi izbor pri odabiru projekta koji smo uspješno realizovali. Željeli smo potaknuti dječiju kreativnosti, takmičarski duh, naglasiti važnost učenja i razvoja, te pokazati mališanima da se trud i rad isplate. Siguran sam da će setovi muzičkih instrumenata upotpuniti edukativno-zabavni sadržaj u vrtićima i biti korisni mališanima za daljnji razvoj. Na završetku ovog projekta, mogu reći da će Konzum i dalje inicirati i podržavati humanitarne projekte, a posebno projekte usmjerene ka djeci, jer smatramo da su djeca najveća vrijednost društva.“
Elvir Laković Laka nije krio oduševljenje učešćem u projektu, te je izjavio: “Meni je pripala velika čast da budem uključen u ovaj zaista važan humanitarni projekat, kao počasni član žirija. Nije bilo lako, jer je pristiglo zaista mnogo kvalitetnih radova. No, rad djece iz „Doma Marija - Naša nada“ nesumnjivo je bio najbolji. Činjenica da je pjesma djelo djece sa poteškoćama u razvoju daje dodatnu težinu ovoj lijepoj priči. Naravno, osim toga što sam učestovao u izboru najbolje pjesme, istu sam sa djecom iz pobjedničkog vrtića sa oduševljenjem otpjevao. Uspio sam se poistovjetiti sa djecom i mislim da imamo novi dječiji hit.“